Hoe Je Snel Kan Afvallen Op Een Gezonde Manier

afvallen vrouw Er zijn manieren om snel en natuurlijk gewicht te verliezen. Wist je dat er bepaalde soorten voedsel zijn die jou helpen met het snel verbranden van lichaamsvetten? Je hoeft enkel uit te zoeken welk voedsel dit is. Veel mensen moeten leren om met hun eetbuien om te gaan. Er is een manier om dit te doen zonder dat je het gevoel hebt dat je jezelf aan het verhongeren bent.

Wil jij ook in die bikini passen deze zomer? Je kunt dat strakke lichaam krijgen die je altijd al gewild hebt of van dat extra gewicht afkomen, ook al heb je een druk leven. Een vrouw onthult haar geheimen hoe zij snel en natuurlijk gewicht is verloren, door een uniek afslankplan te volgen.

De meeste diëten zijn enkel een hype, uiteindelijk moet je toch echt zelf dat gewicht verliezen. De meest effectieve manier om die extra kilo’s te verliezen is om je verstand te gebruiken door voedzaam voedsel te nemen in plaats van te diëten.

Wanneer mensen willen afvallen, willen ze dit snel en haastig doen. Populaire dieet marketeers nemen hier hun voordeel – doordat mensen wanhopig zijn, door beloftes te doen van super snelle resultaten om je voor hun te winnen. Sommige mensen willen bijvoorbeeld afvallen in een week, dat kan maar is niet altijd gezond.

Snel betekent niet altijd beter. Als we het over permanent gewichtsverlies hebben, zijn langzaam en stabiel in de lange run de betere optie. Hier zijn de twee belangrijkste redenen waarom diëten niet werken:

Ze leveren geen resultaten op de lange termijn. De meeste diëten vereisen een drastische vermindering van calorieën. Dit zorgt ervoor dat je stofwisseling ook vertraagt. Als je hierdoor eenmaal weer teruggaat naar normale hoeveelheden, zul je het gewicht net zo snel terug krijgen als dat je het verloren bent.

Ze brengen je gezondheid in gevaar. Populaire dieet plannen ontnemen enkele basis voedingsstoffen die iedereen nodig is voor zijn gezondheid. Hierdoor kun je ondervoeding, te weinig energie, beschadigde organen, haar verlies en het verlies van spierweefsel oplopen. En opeens klinkt snel afvallen niet meer zo leuk.

4 Simpele Regels over Eten om Gewicht te Verliezen

Afvallen is zeker niet het makkelijkste dat je kunt doen, maar herinner jezelf deze vier simpele regels, en je begint al met het verliezen van gewicht. Je kunt geleidelijk gewicht verliezen (denk erom – langzaam en stabiel) en dit voorgoed kwijt zijn.

Blijf uit de buurt van bewerkt voedsel. Dit soort voedsel zit vol met fructose, zout en chemische toevoegingen die voor extra gewicht, suikerziekte, hartfalen, hypertensie en kanker kunnen zorgen. Hieronder verstaan we ook die ingevroren maaltijden die sommige programma’s adviseren om te kopen.

Blijf van de suiker af. Suiker zit vol met calorieën. Als je het elke dag gebruikt om je voedsel en dranken zoeter te maken, kun je makkelijk te veel calorieën bij elkaar sprokkelen die het verliezen van gewicht verhinderen.

Eet genoeg voedsel. Als je de hele tijd honger hebt, eet je waarschijnlijk niet genoeg voedsel om je lichaam goed te laten functioneren. Als je niet genoeg eet, zal je lichaam het reserve vet vasthouden in plaats van dit te verbranden. Dit is nou net wat je niet wilt als je gewicht probeert te verliezen

Drink genoeg. Water is belangrijk als je slanker probeert te worden aangezien het helpt met het verteren van vet en zorgt ervoor dat giftige stoffen en vet het lichaam verlaten. Vergeet dus niet om te drinken!

Hoe Past Beweging in Dit Allemaal?

Wanneer je een gezond eetplan volgt, zul je waarschijnlijk gewicht verliezen, ook zonder beweging. Echter, tenzij je wat beweging toevoegt, zal je stofwisseling uiteindelijk vertragen en zul je niet de resultaten krijgen die je wilt.

Je bewegingsroutine hoort te bestaan uit zowel cardio als gewichtstraining. Schrik niet dames. Het trainen met gewichten zal je niet gespierd maken, het helpt je simpelweg je spiermassa op te bouwen en hierbij een strak lichaam te creëren.

Er een gewoonte van maken om meerdere keren per week te bewegen kan moeilijk zijn, zeker als je het al heel druk hebt. Kies een vorm van beweging die jij leuk vind. Op deze manier, kun je er sneller zeker van zijn dat je dit blijft doen.

Ik weet hoe het is om gewicht te willen verliezen. Ik heb dit zelf gehad en heb de pijn meegemaakt. Jammer maar helaas, er zijn geen korte wegen om permanent gewicht te verliezen (geloof me, ik heb er naar gezocht). De beste manier om op de lange termijn gewicht te verliezen zonder je gezondheid in gevaar te brengen is met de juiste voeding en beweging.

De beslissing maken om gewicht te verliezen is de eerste stap naar een beter uiterlijk en zelfs om lekkerder in je vel te zitten. Het is nooit te laat om weer in vorm te komen, het komt allemaal neer om de juiste beweging te kiezen en het eten van het juiste voedsel. Mocht je serieus overwegen om gewicht te verliezen, blijf dan doorlezen.



VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.8/5 (8 votes cast)

Reacties

  1. Henk zegt

    Misschien ook nog een goede tip is om de maaltijden zoveel mogelijk te verspreiden in kleine maaltijdjes over de gehele dag, dus dat je hetzelfde aantal calorien naar binnen heen werkt, maar verspreid zodat de stofwisseling vaker aan de gang gaat, hierdoor word je vetopname minder

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>